Στο γύρισμα του αιώνα, λίγο πριν μπει ο εικοστός, σε μία εξοχική έπαυλη μοναδικής ομορφιάς, τρεις αδελφές ανταμώνουν για να παρηγορήσουν τη μία τους που πεθαίνει από καρκίνο. Η Άγκνες είναι μόλις 37, αλλά η ζωή της πλησιάζει στο τέλος της. Παίζει λίγο πιάνο, ζωγραφίζει λίγο, αλλά είναι ένας μοναχικός άνθρωπος, που στην καθημερινότητά του υπάρχει μόνο η περίπου συνομήλική της οικιακή βοηθός.
Όταν η κατάσταση της υγείας της επιδιενώνεται, έρχονται στο οικογενειακό αρχοντικό οι δύο αδελφές της για να χαρίσουν στην ετοιμοθάνατη παρηγοριά και αγάπη. Όμως είναι τόσο διαφορετικές οι αδελφές μεταξύ τους: η μεγαλύτερη, η Κάριν, είναι εγκλωβισμένη σε ένα άτυχο γάμο με κάποιον μεγαλύτερό της, που μισεί και
σιχαίνεται. Κάτω από την κοινωνικό προσωπείο που με μεγάλη επιμέλεια συντηρεί, η γυναίκα είναι δυστυχισμένη και οργισμένη για το αδιέξοδο στην προσωπική της ζωή. Τελείως διαφορετικός χαρακτήρας είναι η μικρότερη αδελφή, που έρχεται κι αυτή για να συμπαρασταθεί στην Άγκνες, η Μαρία, η οποία είναι εξωστρεφής,
καλοπαντρεμένη και ευτυχισμένη, όντας ωστόσο μια ρηχή, φιλάρεσκη γυναίκα, που η μόνη της έννοια είναι να περνάει καλά και να είναι αρεστή στους άλλους. Αυτό το εκρηκτικό μείγμα ψυχοσυνθέσεων των τριών γυναικών, οι οποίες ενώνονται μόνο από το αίμα και τη αγάπη μεταξύ τους, θα οδηγήσει σε έντονες συγκρούσεις, καθώς οι τρεις γυναίκες θυμούνται και επαναξιολογιούν την κοινή τους πορεία, αλλά και τις ξεχωριστές διαδρομές στη ζωή τους.
Ο Σουηδός δημιουργός ψυχογραφεί με μοναδική μαεστρία τους τρεις χαρακτήρες του, φτιάχνοντας έναν αληθινό ζωντανό πίνακα στις θερινές μας οθόνες.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του Μπέργκμαν στις ΗΠΑ, υποψήφια για πέντε Όσκαρ, και βραβευμένη με το χρυσό αγαλματίδιο για την φωτογραφία το οποίο κέρδισε ο Σβεν Νίκβιστ.