Στην αυτοβιογραφική αυτή ταινία της Γαλλίδας Μία Χάνσεν Λαβ, ένα ζευγάρι Αμερικανών σκηνοθετών ταξιδεύουν στο νησάκι Φόρε της Σουηδίας, εκεί όπου ο Μπέργκμαν έζησε για χρόνια και γύρισε τις περισσότερες ταινίες του . Οι δυο τους σκοπεύουν να περάσουν στο νησί το καλοκαίρι και να δουλέψουν τα σενάρια των επόμενων ταινιών τους, αναζητώντας την έμπνευση στο άγριο και υποβλητικό τοπίο του Φόρε .
Όμως στην πορεία το νησί μοιάζει να λειτουργεί καταλυτικά και στους δυο τους…
Ένα ζευγάρι Αμερικανών, ο διάσημος σκηνοθέτης Τόνι και η σεναριογράφος Κρις, αναζητούν την έμπνευση στο άγριο και υποβλητικό τοπίο του Φόρε της Σουηδίας (Fårö Island)-εκεί όπου για χρόνια έζησε ο Μπέργκμαν και γύρισε τις σπουδαιότερες ταινίες του.
Αρχικά όλα μοιάζουν ειδυλλιακά. Όμως, καθώς οι μέρες περνούν, το νησί μοιάζει να λειτουργεί καταλυτικά και στους δυο τους. Ανησυχίες που αφορούν την τέχνη τους, αλλά και την προσωπική τους ζωή αρχίζουν να σκιάζουν την καθημερινότητά τους.
Η γυναίκα, επηρεάζεται περισσότερο. Καθώς αποκρυσταλλώνεται μέσα της η εικόνα του νεαρού ζευγαριού που πρωταγωνιστεί στο νέο της σενάριο, μοιάζει να βυθίζεται στις αναμνήσεις από τον πρώτο ερωτά της. Μνήμες, απωθημένα και ανομολόγητες επιθυμίες βγαίνουν στην επιφάνεια… Όλα «αυτά τα αόρατα πράγματα που κυκλοφορούν σε ένα ζευγάρι», και δίνουν έμπνευση στον άντρα της, αίφνης αρχίζουν να γίνονται πιο ορατά ανάμεσά τους. Το νησί του Μπέργκμαν αρχίζει να μοιάζει με φυλακή, ο ίδιος ο Μπέργκμαν (και η καλλιτεχνική σκιά του) μοιάζει να τους ακολουθεί παντού και η ατμόσφαιρα του Φόρε αρχίζει να επιδρά στη σχέση του ζευγαριού.