Τέο Μοντόγια, Κολομβία, Ρουμανία, Γαλλία, Γερμανία, 2022, 72'
Μια νεκροφόρα διασχίζει τους δρόμους του Μεντεγίν, καθώς ένας νεαρός σκηνοθέτης αφηγείται το παρελθόν που έζησε σ’ αυτή τη βίαιη και συντηρητική πόλη. Επαναφέρει στη μνήμη του την προετοιμασία της παραγωγής της πρώτης του ταινίας, μιας ταινίας τρόμου δεύτερης διαλογής. Στο καστ συμμετέχει η ανερχόμενη queer σκηνή του Μεντεγίν, ενώ ο βασικός πρωταγωνιστής πεθαίνει από υπερβολική δόση ηρωίνης στα 21 του χρόνια – όπως και πολλοί άλλοι φίλοι του δημιουργού. Φτιαγμένο από τα υλικά των ονείρων και λοξοκοιτώντας στους πιο επίμονους εφιάλτες, το ντελιριακό, εικονοκλαστικό Anhell69 βυθίζεται στη φαντασία, στις αμφιβολίας και στους φόβους μιας εκμηδενισμένης γενιάς, φανερώνοντας ατρόμητα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι συνεχίζουν την προσπάθειά τους να κάνουν ταινίες. Με τα λόγια του ίδιου τοu δημιουργού της, η ταινία είναι «η απαθανάτιση των αναμνήσεών μας... της ζωής μας πριν από τον θάνατο, ίσως και ένα προειδοποιητικό μήνυμα για τις γενιές και τις κυβερνήσεις που έρχονται».
Theo Montoya, Colombia, Romania, France, Germany, 2022, 72'
A funeral car cruises the streets of Medellín, while a young director tells the story of his past in this violent and conservative city. He remembers the preproduction of his first film, a B-Movie with ghosts. The young queer scene of Medellín is casted for the film, but the main protagonist dies of a heroin overdose at the age of 21, just like many friends of the director. Anhell69 explores the dreams, doubts, and fears of an annihilated generation, and the struggle to carry on making cinema. In the words of the director: this is “the immortalization of our recollections, our memory, our life before death, and maybe a warning for the generations and governments to follow.”