Κάρολαϊν Σου, Κάρα Μόνες, ΗΠΑ, 2023, 90'
«Σε παγκόσμιο και ιστορικό επίπεδο, είμαστε η βασικότερη πηγή δεινών και πόνου για τις γυναίκες. Είμαστε το χειρότερο πράγμα που τους έχει συμβεί. Ξέρετε ποια είναι η δική μας μεγαλύτερη απειλή; Η καρδιοπάθεια». Σήμερα, αυτή η γνωστή φράση του Λούι Σι Κέι ακούγεται το λιγότερο ειρωνική, μετά το σκάνδαλο σεξουαλικής παρενόχλησης στο οποίο εμπλέκεται ένας από τους πιο δημοφιλείς κωμικούς παγκοσμίως. Ένα χρονικό ανόδου και (κυρίως) πτώσης, ένα ντοκιμαντέρ που δίνει φωνή, με ειλικρίνεια και απροσδόκητο χιούμορ, στις διαφορετικές και περίπλοκες εμπειρίες των τριών γυναικών που μίλησαν ανοιχτά μέσα στα χρόνια για τη συμπεριφορά του Λούι. Επανεξετάζοντας τη στάση του και την απρόσμενή επάνοδό του, και προσπαθώντας να εξηγήσουν την απροθυμία του κοινού να αποκαθηλώσει το είδωλό του, δύο δυναμικές σκηνοθέτριες ρίχνουν φως σε ερωτήματα σχετικά με το φύλο και την εξουσία στον εργασιακό χώρο. Μέσα από συνεντεύξεις με τους/τις δημοσιογράφους που αποκάλυψαν την ιστορία, κωμικούς, θεματοφύλακες και κριτικούς, η ταινία κάνει τους θεατές να διερωτηθούν: σε ποιον τελικά δίνουμε δεύτερη ευκαιρία και ποιος παραγκωνίζεται στην πορεία;
Caroline Suh, Cara Mones, USA, 2023, 90'
“Globally and historically, we're the number one cause of injury and mayhem to women. We're the worst thing that ever happens to them. That's true! You know what our number one threat is? Heart disease.” Today, this famous line by Louis CK seen sounds ironic, to say the least, in light of the sexual misconduct scandal that involved one of the world's most popular comedians. A chronicle of a rise and fall of a man, through candor and surprising humor, the documentary gives voice to the nuanced and complicated experiences of Jen Kirkman, Abby Schachner, and Megan Koester – the three women who spoke out over the years about C.K.’s behavior. By re-examining Louis C.K.’s behavior and his unprecedented comeback and trying to explain the public's reluctancy to kill their idols, two powerful women filmmakers shed new light on questions about sex and power in the workplace, who gets to take the stage, and the role the public plays in these stories at large. Featuring interviews with the reporters who broke the original story, along with comedians, gatekeepers and critics, the film leaves viewers contemplating: who is afforded a second chance, and who is overlooked in the process?