Θηραϊκός όρθρος (1967, 20΄)
Σκηνοθεσία: Σταύρος Τορνές, Κώστας Σφήκας Σενάριο: Κώστας Σφήκας, Σταύρος Τορνές
Μια οπτική κοινωνική έρευνα της ζωής στην Σαντορίνη την εποχή που η αγροτική οικονομία έδινε τη θέση της στη βιομηχανία του τουρισμού.
Είπαν για την ταινία: «Μια ‘οπτική κοινωνική έρευνα’ πάνω στην αποστεγνωμένη Σαντορίνη, τους αποστεωμένους και υποσιτισμένους κατοίκους της, και τους ευτραφείς τουρίστες της. Πρωταγωνιστούν τουρίστες, γαϊδούρια, και ‘ιθαγενείς’ πεινασμένοι και χορτάτοι. Κι ακόμα, η φάβα –θρεπτική τροφή για υπανάπτυκτους – και η σκόνη της ελαφρόπετρας- βλαβερή ‘ουσία’ που προσβάλλει, κυρίως τα ευαίσθητα πνευμόνια των γαϊδουροκαβαλάρηδων. Πρόκειται για ένα αμιγές ντοκιμαντέρ που περιγράφει, επιλέγει, υπογραμμίζει και καταγγέλλει» - Βασίλης Ραφαηλίδης, Πρόγραμμα STUDIO, 1969
Το άλλο γράμμα (1976, 76’)
Σκηνοθεσία-σενάριο: Λάμπρος Λιαρόπουλος, Αφηγητής: Κώστας Καστανάς, Μουσική: Μἀνος Λοΐζος
Η ταινία είναι μια αυτοβιογραφική καταγραφή και σχόλιο πάνω στην κρίσιμη δεκαετία 1965-1975, για τον χρόνο που έρχεται και φεύγει, για τον κόσμο γύρω μας που αλλάζει, για την Αθήνα και την Ελλάδα. Ενσωματώνοντας μέσα στο Άλλο γράμμα τις δύο μικρού μήκους ταινίες Γράμμα από το Σαρλερουά (1965) και Αθήνα, πόλη χαμόγελο (1967), ο σκηνοθέτης μιλά για τη σχέση του με μια χώρα που μέσα από πολιτικές διεργασίες και αγώνες προσπαθεί, όπως και η κάμερα, να προσαρμοστεί στη νέα δεκαετία.
*Βραβείο Β’ Καλύτερης Ταινίας & Φωτογραφίας Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1976